صفحه اصلی / دی جی DJ / پر درآمد ترین دی جی های دنیا در سال 2014

پر درآمد ترین دی جی های دنیا در سال 2014

http://shabakehcompany.com/images/4/Dj-Training.jpg

پر درآمد ترین دی جی های دنیا در سال 2014

رتبه اول : کالوین هریس(Calvin Harris) (با نام اصلی آدام ریچارد ویلس(Adam Richard Wiles) متولد ۱۷ ژانویه ۱۹۸۴) یک دی‌جی, خواننده، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی اهل اسکاتلند است. آلبوم اول وی با نام من دیسکو را خلق کردم در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و به موفقیت تجاری دست یافت. تعداد زیادی از ترانه‌های وی به رتبه یک در چارت انگلستان دست پیدا کرده‌است همچنین ترانه‌ای از ریاناکه همراه با هریس خوانده شد با نام ما عشق پیدا کردیم در چارت‌های زیادی به رتبه یک دست یافت.کالوین در سال 2014 از طریق اجراهای خود بیش از 66 میلیون دلار درآمد داشته است.

رتبه دوم : داوید گتا (David Guetta) (زادهٔ ۷ نوامبر ۱۹۶۷) از دی‌جی‌های فرانسوی و آهنگ‌ساز در سبک هاوس است. وی که در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ در باشگاه‌های شبانهٔ دی‌جی‌گری می‌کرد در سال ۲۰۰۱ لیبل گام پروداکشن (Gum Productions) را به همراه همکارانش تأسیس کرد و نخستین آلبوم خود به نام «فقط کمی عشق بیشتر» (Just a Little More Love) را در آن سال منتشر کرد. دیوید گتا در سال 2-14 از طریق اجراهای خود حدود 30 میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

رتبه سوم: تیم برگلینگ (زادهٔ ۸ سپتامبر ۱۹۸۹) که بیشتر با نام‌های آویچی، اشوین، تام هنگز، و تیم برگ شناخته می‌شود، یک دی‌جی، ریمیکس‌کننده، و تهیّه‌کنندهٔ موسیقیسوئدیاست. نخستین ترانهٔ او به نام “Seek Bromance” موفّق شد در چندین کشور جهان به جمع ۲۰ ترانهٔ برتر راه یابد.در سال ۲۰۱۱، اویسی در جایگاه ۶ام فهرست ۱۰۰ دی‌جی برتر جهان مجلّهٔ دی‌جی قرار گرفت.او امسال حدود 28 میلیون دلار درآمد داشته است.

رتبه چهارم: تییستو (ب Tiësto) با نام واقعی ( Tijs Michiel Verwest، تلفظ: تَیس میخیل فِروِسْت) (۱۷ ژانویه۱۹۶۹ در بردا،هلند) یک نوازنده، دی‌جی، و تهیّه‌کنندهٔموسیقی رقص الکترونیکاهل هلند است. مجلّهٔ دی‌جیاو را از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ دی‌جی شماره یک جهان می‌دانست. یکی از پیشتازان موسیقی ترنس جهان است . گرچه او در گذشته با نام های مستعار فراوانی فعالیت می کرده است , اما با نام دی جی تیستو (DJ Tiesto) شهرت و محبوبیت فراوانی دارد , هر چند در اخرین البوم خود، او کلمه DJ را نیز از نام خود انداخته است و خود را با نام ساده “Tiesto” شناسانده است. وی در آلبوم موسیقی فیلم دزدان دریایی کارائیب : صندوقچه مرد مرده با هانس زیمر همکاری داشت. او از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۴ دی‌جی شماره یک جهان بود و در سال 2012 دی جی تیستو دومین دیجی برتر جهان شد. تیستو در سال 2014 حدود 28 میلیون دلار درآمد داشته است

رتبه پنجم:Steve Aoki با نام حقیقی(Steven Hiroyuki)  متولد: ۳۰ نوامبر،۱۹۷۷ اهل ایالات متحده آمریکا فعال در سبک‌ الکترو هاس،از سال 1999 تا کنون فعالیت موسیقایی دارد.وی در سالی که گذشت توانست نزدیک به 23 میلیون دلار درآمد کسب کد و در رتبه پنجم پردرآمد ترین دی جی های جهان در سال 2014 قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.