صفحه اصلی / ویدئو وال / اتصال چندین نمایشگر از طریق daisy chain

اتصال چندین نمایشگر از طریق daisy chain

اتصال چندین نمایشگر از طریق daisy chain

مشاغل می توانند بدون افت کیفیت و با استفاده از قابلیت multi-streamDisplayPort(DP) 1.2 چندین نمایشگر را به یکدیگر وصل کنند.

سری DMD از قابلیت daisy chian با (High-bandwidth DigitalContent Protection (HDCP برخوردار است. به کمک HDCP daisy chain این مدل می تواند بدون نیاز به پخش کننده HDCP یا کامپیوتر خارجی، محتوای HDCP مانند، LiveTV و یا Bluray Disc را نمایش دهد. HDCP daisy chain باعث کاهش هزینه های بکارگیری چندین نمایشگر در یک مجموعه می شود.

از طریق daisy chain می توان چندین نمایشگر را به یکدیگر وصل کرد، (سورا الکترونیک خاورمیانه) در حالی که هر کدام تصویر با کیفیتی را نمایش می دهند. این راه باعث حفظ کیفیت FHD می شود، بدون اینکه به لوازم اضافی نیازی باشد.

daisy chian  باعث کاهش هزینه های بکارگیری و مدیریت چندین نمایشگر در یک دیوار ویدئویی می شود.

نیاز نداشتن به کامپیوتر خارجی، چه در محل و چه از طریق شبکه، باعث می شود تا دیگر خبری از سیم کشی های شلوغ و پیچیده نباشد و توجه بیننده را بخود جلب نکند. پخش محتوا، پوشش لمسی و ارتباطات شبکه ای با SSSP نسل دوم موجود در سری DMD و DBD امکان پذیر می باشند.

به منظور افزایش کارآیی، سری DMD از Wi-Fi داخلی و نرم افزار تلفن همراه نیز برخوردار هستند، که کنترل نمایشگر از طریق تلفن همراه و یا لپ تاپ را ممکن می سازد. امکانات ارتباطی ساده و بی سیم باعث بهبود محیط کار می شود و محیط کار را تمیزتر و بهتر نشان می دهد.

نمایشگرهای سری DBD از قابلیت پخش محتوا بدون نیاز به کامپیوتر و ارتباط شبکه ای از طریق Wi-Fi قابل نصب، برخوردار هستند. با استفاده از این Wi-Fi دانگل کاربران می توانند نمایشگرها را بصورت بی سیم مدیریت کنند. قابلیت ارسال زمان بندی از طریق تلفن همراه به LFD ، در عوض اتصال کامپیوتر به نمایشگر باعث ساده تر شدن مدیریت نمایشگر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.