صفحه اصلی / ویدئو وال / کاربرد ویدئو وال در نظارت و مونیتورینگ

کاربرد ویدئو وال در نظارت و مونیتورینگ

کاربرد ویدئو وال در نظارت و مونیتورینگ

کاربرد ویدئو وال در نظارت و مونیتورینگ

استقرار یک سیستم نظارت تصویری، به خصوص با تعداد زیادی از دوربین های نصب شده و با نظارت مستمر پرسنل امنیتی می تواند راه حل مفیدی در استقرار امنیت در محیط باشد. پرسنل امنیتی می توانند با نشستن در یک اتاق مانیتورینگ و مشاهده محیط از طریق دوربین های نصب شده و نمایشگر های اتاق کنترل هر گونه حرکت کوچک و یا بزرگ و یا فعالیت های غیرمعمول را تماشا کنند و به موقع اقدام امنیتی لازم را اجرا کنند. ویدئووال های ارائه شده توسط این شرکت با داشتن مشخصات فنی و طراحی خاص ، قابلیت وصل شدن به سیستم ها و دوربین های نظارتی را دارا بوده و مناسب برای استفاده در اتاق مانیتورینگ می باشند.

شرکت حتی دکودرهای ویژه ای برای دریافت تصاویر دوربین ها در فاصله های بسیار دور را ارائه می دهد که بعد از رمزگذاری اطلاعات گرافیکی آنها را از طریق اینترنت یا اینترانت به مرکز مانیتورینگ مرکزی انتقال داده و با رمزگشایی بر روی نمایشگر نشان می دهد.

موتور نوری ویدئووال شرکت دلتا دارای دو منبع نوری یا لامپ می باشد تا این قابلیت اطمینان وجود داشته باشد که در صورت ازکار افتادن یک لامپ و زمان لازم برای تعویض آن، لامپ دیگر عمل کرده و مانع از کار افتادن نمایشگر و سیستم نظارتی می شود این خاصیت بسیار مفید برای استفاده در مراکز حساس نظارتی می باشد. سیستم مانیتورینگ ارائه شده توسط این شرکت در موارد زیر استفاده می شوند:

  • کنترل ترافیک
  • امنیت فرودگاه، ایستگاه قطار، مترو
  • امنیت مراکز تجاری، تولیدی
  • امنیت فضای عمومی شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.