صفحه اصلی / ویدئو وال / کاربرد دیجیتال ساینیج چیست؟

کاربرد دیجیتال ساینیج چیست؟

کاربرد دیجیتال ساینیج چیست؟

کاربرد دیجیتال ساینیج چیست؟

دیجیتال ساینیج برای مخاطب خاص در مکان خاص و انتخاب شده اطلاعات را به صورت دوره ای نمایش می دهد که این اطلاعات با توجه به زمان و نوع نمایشگر متفاوت می باشد و از لحاظ محتوا محدودیتی در نمایش وجود نخواهد داشت.

بستر مورد نیاز دیجیتال ساینیج (ساین ایج) چیست؟

این موضوع بسته به نوع نرم افزار استفاده شده به منظور دیجیتال ساینیج متفاوت است. اما در بستر شبکه به هر صورتی باشد (LAN-WAN-MAN) سیستم دیجیتال ساینیج قابل پیاده سازی خواهد بود.

دیجیتال ساینیج (Digital Signage) در چه اماکنی قابل پیاده سازی است؟

اطلاع رسانی و ارتباطات در جوامع مدرن به بخشی جدا نشدنی از زندگی روزمره افراد تبدیل شده است. این در حالی است که از همه جهات مقدار قابل توجهی اطلاعات از رسانه های گوناگون به ما می رسد. از این رو، این مهم است که مردم را در لحظه و هدفی مناسب دور هم جمع کنیم. این دقیقاً محلی است که کاربردهای دیجیتال ساینیج به وضوح دیده می شود.

متخصصان دیجیتال ساینیج مکانهای مناسب برای ارائه محتویات دیجیتال ساینیج را به سه بخش تقسیم کرده اند:

(Point of Wait) مکان و زمانی که افراد در جایی منتظر ارائه خدمات خاصی هستند.

(Point of sell) مکان و زمانی که در آن چیزی برای فروش ارائه خواهد شد.

(Point of Transit) مکان و زمانی که در آن نقل و انتقال صورت می گیرد.

دلایل ناموفق بودن ابزارهای دیجیتال ساینیج در مراکز استفاده شده!

۱ –    عدم بروز رسانی مناسب

۲ – عدم استفاده در مکان های مناسب

۳ – استفاده نکردن از محتوای مناسب در مکان و زمان مناسب

کدام بخش از یک سازمان یا شرکت با دیجیتال ساینیج در ارتباط خواهند بود؟

در حالت کلی به منظور مدیریت این سیستم دو واحد روابط عمومی (به منظور ایجاد محتوای دیجیتال ساینیج) و فناوری اطلاعات IT (به منظور راه اندازی و فراهم کردن زیرساخت مناسب) به صورت مستقیم در ارتباط خواهند بود . در واقع دیجیتال ساینیج مختص شخص یا سمت خاصی در سازمان نیست بلکه تمامی افراد یک سازمان و حتی مراجعه کنندگان و مشتریان آنها را هم در بر خواهد گرفت و می توان از آن برای تعامل با مشتریان استفاده کرد.

صفحات در نرم افزارهای دیجیتال ساینیج قابلیت تقسیم شدن به چند بخش را دارند؟

در حالت کلی از نظر تعداد بخش بندیها و سایز آنها محدودیتی وجود ندارد اما به منظور رعایت اصول طراحی و روانشناسی گرافیک، بخشبندی های یک صفحه با توجه به نوع محتوایی که در داخل آن قرار می گیرد باید به گونه ای باشد که علاوه بر جلب نظر به بخش های دیگر ایرادی وارد نکرده و بازدید کننده بتواند بر روی هر بخش به صورت مجزا تمرکز کند.

محتوای دیجیتال ساینیج چیست؟

در دیجیتال ساینیج های مختلف انواع فایل قابل پخش متفاوت است اما در برخی از نرم افزارها تمامی فرمت های رایج موجود قابل پخش و مدیریت هستند.

مهندسی و معماری دیجیتال ساینیج چگونه است ؟

مهندسی و معماری هر نرم افزاری مختص به خود آن نرم افزار است. اما در حالت کلی نرم افزارهای دیجیتال ساینیج به دو بخش نرم افزار کاربردی Application Base و نرم افزار کاربردی تحت وب (Web Base) تقسیم می شوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.