صفحه اصلی / دی جی DJ / سیستم دی جی جدید Torq XPonent

سیستم دی جی جدید Torq XPonent

http://nectardesign.com/wp-content/uploads/2012/10/xponent_main1.jpg

سیستم دی جی جدید Torq XPonent

ام آدیو سیستم دی جی جدید خود را با نام Torq XPonent را عرضه خواهد کرد. M-Audio خبر از ارائه Torq Xponent که یک سیستم دجی و تنظیم سخت افزاری؛ نرم افزاریست را منتشر کرد. این سیستم شیوه سنتی سی دی؛ دی جی ها و کنترل میکسٍ دنیایی

از Computer-Based DJing را برای شما فراهم می کند و به نظر می آید بتواند ترکیبی از نرم افزارهایی دی جی و شکل و شمایل خوب و همچنین از سطح فرمان خاص خود بر خوردار باشد. Torq Xponent از هر دو سطح میدی کنترلرهای پیشرفته برای نرم افزارهای دی جی Torq و چهار جروجی صدای USB که شامل دو خروجی استریو RCA و استاندارد 1.4 و همچنین خروجی برای هدفون به همراه صفحه نمایش صوتی ارسال پیام می باشد.

کنترلرها روی Xponent طوری طراحی شده اند تا همان توانای واحساس کار با دی جی های سنتی را به فرد بدهند. آرایش کنترلرهای لمسیXponent به دی جی اجازه اجرای کارهای متنوعی از یک سطح و نیاز به تعدیل پارامترهای رو صفحه با پدهای لمسی و کیبرد ها را خذف می کند. برای کنترل نحوه CD-Player دی جی، Xponent دارای دو Scratch Wheel لمسی برای Scratch کردن، و بالا بردن و پایین آوردن سرعت پلی بک فایلهای دیجیتالی می باشد. برای کنترل دقیق و عمیق بر روی Torq،Xponent 64 دکمه مختص Backlit که شامل : Play, Cue, Seek, Loop, Key and Sync controls و دو Volume لغزشی و هشت دکمه برامده برای کنترل افکت ها معین ،و دو Pitch Slider ، 100 میلیمتری را تعبیه کرده است. تاچ پدهای مختص X،Y کنترلرهای درون طراحی شده به شما قدرت کنترل بر روی موس یا افکتها را در Torq می دهد بنابراین شما احتیاج به برداشتن دست خود از روی دستگاه را ندارید.

ال ای دی متر های(LED) ، Level و Progress شما را از هر آنچه یک دی جی از مشخصه های حرفه ای انتظار دارد بی نیاز می کند. نرم افزار دی جی Torq برای “مک” و “پی سی”برای کار با Xponent طراحی شده است . هر کنترل Xponent طوری تعبیه شده است تا با دیگر ابزارها مطابقت داشته باشد. تمام سخت افزارها و کنترل ها همان طور که یک دی جی انتظار دارد تعبیه شده اند تا در همان اولین استفاده از Xponentآسان و قابل درک باشند. این دستگاه (Torq Xponent) قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود و قیمت تقریبی آن حدود 749.99 دلار اعلام شده است.

 

یک دیدگاه برای " سیستم دی جی جدید Torq XPonent " ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.