صفحه اصلی / ویدئو وال / کی و کجا از دیجیتال ساینیج استفاده کنیم؟

کی و کجا از دیجیتال ساینیج استفاده کنیم؟

کاربرد ویدئو وال ها

کی و کجا از دیجیتال ساینیج استفاده کنیم؟  

این که دیجیتال ساینیج کجا نصب شود ساده است: یا درون ساختمان و یا در فضای باز. جاهای مختلفی برای نصب آن وجود دارد.اما سوالی که در اینجا مطرح است این است که کجا نباید از دیجیتال ساین ایج استفاده کرد؟

هر روز به تعداد فروشندگان و صاحبان شرکت هایی که به اهمیت دیجیتال ساینیج پی می برند افزوده می شود بنابراین دیجیتال ساینیج باید جایی نصب شود که مردم در آن حضور دارند و تجمع می کنند. در واقع در آینده شاید خیلی از محدودیت ها وجود داشته باشد زیرا یک دیجیتال ساینیج با سیگنالی که به آنتن مرکزی می فرسد و با قدرتی که از صفحه خورشیدی ای که در داخل آن به صورت توکار نصب شده می گیرد به خوبی می تواند در ورودی یک پارک بزرگ و شلوغ نصب شود.
کاربرد دیجیتال ساینیج ها در سازمان ها

سوال مهم در مورد دیجیتال ساینیج این است که کی از آن استفاده کنیم زیرا این سوال دربرمی گیرنده.”زمان سنجی همه چیز است” این نکته در اینجا بدین معناست که باید بدانیم چه زمانی برای استفاده از دیجیتال ساین ایج بهترین زمان است و بدون تحقیق و بررسی دیجیتال ساین ایج را در جایی گسترش ندهیم. این دو نکته بستگی به اهداف تجاری و شغل شما دارد.

کاربرد: use

یکی از چهار عامل ضروری برای کاربرد اولیه پروژه دیجیتال ساینیج تعهد کارکنان است. مثلا ، نصب حرفه ای یعنی نصب در چندین بخش داخلی یک سازمان تجاری_ بخصوص در بخش It آن سازمان. هرکدام از این بخش ها باید با هم همکاری کنند و هر کدام باید در مورد اینکه کی و کجا باید برنامه های دیجیتال ساینیج را گسترش دهند تحقیق کنند.

به علاوه، هر بخش باید اعلام کند که چطور می تواند این ابزار جدید ارتباطی را گسترده کند و انتظار دارد در ازای آن چه چیزی بدست آورد. هر بخش نه تنها این پنداره را بشناسد و درک کند بلکه خود پنداره های جدید ارائه دهد و انتظار خود را از سیستم دیجیتال ساینیج بیان کند، ایده خوبی است. خلاصه ای از استفاده های بارز از دیجیتال ساینیج شامل: تاثیر روی مخاطب، تزئین محیط، ارائه محصول و خدمات، تبلیغ محصول و خدمات، ارائه پیام های سرگرم کننده، برقراری ارتباط با کارمندان و اطلاع رسانی.

نمایش دادن: Display

هر نمایشگر دیجیتال ساینیج احتیاج به مطالعه دارد. همه آنها براحتی دیده می شوند در حالی که مسدود کننده نیستند و مانع دیده شدن چیزی نمی شوند. به علاوه، ارزیابی ویژه آنها شامل ارزیابی یک نمایشگر جدید در مقابل یک ساینیج قدیمی مثل کپی است. ارزیابی این دو نوع از دیجیتال ساینیج نیازمند بررسی همه جوانب و در نظر گرفتن موانع سر راه آنهاست. مثلا، یک دیجیتال ساینیج پیشرفته تمرکزش روی مخاطب است. بنابراین سایز و محتویات آن باید ارزش دیدن داشته باشد.

عامل مهم دیگر در دیجیتال ساینیج درک اهمیت داده های صوتی است. صدای یک دیجیتال ساینیج حرفه ای باید به اندازه کافی بلند و واضح باشد، اما نه به گونه ای که کارمندان و مخاطبان را آزاد دهد .به علاوه،اگر قرار است مطلبی بدون صدا پخش شود، ویدئوی آن باید براحتی قابل دیدن باشد و در ضمن متنی که زیر آن قرار می گیرد باید کاملا خوانا باشد تا بتواند مخاطب را تحت تاثیر بگذارد.

در پایان آخرین عامل مهم در یک نمایشگر دیجیتال ساینیج خوب ، مطالب خوبی است که با یک نمایشگر خوب ادغام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.