صفحه اصلی / ویدئو وال / راهنمای انتخاب دیجیتال ساینیج

راهنمای انتخاب دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

راهنمای انتخاب دیجیتال ساینیج

دو روش برای توسعه و کاربرد دیجیتال ساینیج وجود دارد.

روش اول شامل برنامه هایی است که به آن برنامه های “جهشی” گفته می شود و به موجب آن، خود فرد ، مسئول همه چیز است و یا یک شرکتی را مامور کنترل توسعه و اجرای دیجیتال ساینج می کنند.

روش دوم انتخاب یک سیستم ساینیج برخلاف روش جهشی است، که در آن صاحبان سایتها و یا شخصی دیگر که توسط آن صاحبان استخدام شده ، تنها بخشی از مسئولیت های سیستم اطلاع رسانی را به عهده می گیرند.

افرادی که سرمایه گذاری را در بخش دیجیتال ساینیج شروع می کنند باید اول به نیاز سازمانهایی که قرار است این سیستم در آنها استفاده شود، بپردازند و سپس تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف مشخص توسط نمایشگرهای متمرکز به کار گیرند. عامل مهم دیگری که باید مدنظر گرفته شود مسائل مالی است. زیرا اجزای تشکیل دهنده دیجیتال ساینیج گران قیمت هستند.

بعلاوه، انتخاب نفر سومی که روی سیستم، تسلط کافی داشته باشد، بسیار مهم است. اگر کنترل به درستی انجام شود، نتیجه نهایی خوب خواهد بود و سرمایه گذاریها به هدر نخواهد رفت.

کاربرد راهکارهای سودمند

راهکارهای سودمندی برای کنترل پیشرفت سخت افزار، نرم افزار و راه اندازی دیجیتال ساینج وجود دارد. کنترل قطعا مهمترین راهکار است. بنابراین صاحبان این صنعت باید خود را برای یادگیری در مورد نمایشگرهای متمرکز آماده کنند و به راه اندازی کافی در این زمینه تلاش کنند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابند.

راهکارهای سودمند می تواند به معنای سازمانی باشد که برگزیده شده تا برای توسعه و گسترش نرم افزار اطلاع رسانی یکپارچه هر کاری انجام دهد. بی شک از نقطه نظر همکاری ؛ بودن شخص ثالث برای به عهده گرفتن مسئولیت های دیجیتال ساینیج می تواند کارساز و مفید باشد. اگر شخص سوم با سازمان همکاری خوبی داشته باشد، پروژه با موفقیت پیش خواهد رفت.

بعلاوه، به عنوان بخشی از پروژه، انتخاب شخص سوم تحت عنوان یک سازمان معتبر و با تجربه بسیار حائز اهمیت است. منابع تحقیقاتی، امور مالی همراه با مدیریت قوی در به هدف رساندن پروژه نقش به سزایی دارد.

شخص ثالث، سرپرستی کمپانی های فروش را نیز بر عهده می گیرد تا بتواند تمام مسئولیت های سیستم دیجیتال ساین ایج را عهده دار باشد.

عوامل موفقیت

نهایتا در هنگام نصب و راه اندازی و استفاده از تابلوهای دیجیتال، عوامل مهم و سودمندی وجود دارند که شامل :

  • مشخص کردن اهداف چه برای مخاطبان و چه برای سازمان ها قبل از انتخاب نمایندگیهای مهم فروش
  • یکپارچه کردن سیستمهای ساینیج درون فروشگاهی با بقیه فروشگاهها و مشتریان مارکهای خاص
  • صرف زمان برای جستجو و یافتن شریک که این امر شامل کارهایی از قبیل خواندن کتاب و مقاله در زمینه دیجیتال ساینیج و موضوعات مرتبط با آن است (همچنین شامل گزارشهای مالی، بلاگ های آن لاین، معرفی تحلیل گران، وب سایت ها و غیره … نیز می گردد) بررسی تجارت مناسب ، رشد و ترقی و ساپورت صنعت دیجیتال ساین ایج، سرمایه گذاری در زمینه های مختلف، اختصاص وقت کافی برای بحث در مورد اهداف فروشندگان و درک خواسته های آنها و آنچه که فروشندگان به عنوان یک محصول خارج از شرکت یا سازمان خریداری می کنند.
  • مشورت با مشاوران متخصص و زبردست بخصوص در بخش تکنیکی که بتوانند دیدگاهی عالی فراهم آورند و به فروشندگان بر اساس نیازهای مخاطبان توصیه هایی داشته باشند.
  • درک قیمت های پیشنهادی فروشندگان (سود سهام، استانداردها، قیمتهای رقابتی، هزینه توسعه و هزینه هایی که یک فروشگاه باید برای ارائه خدمات و محصولات متقبل شود)
  • کنترل بی وقفه برروی آنچه فروشندگان انجام می دهند
  • کسب اطمینان از سنجش صحیح و ساپورت داده ها برای رسیدن به اهداف این بخش از برنامه های آینده است. همه بخش های توسعه و گسترش دیجیتال ساینیج باید برای آینده در ذهن ساخته شوند.

در نظر گرفتن سه نکته کلیدی : ۱ – نیازهای خود، ۲ – نیازهای مخاطبان و ۳ – مطالبی که این دو هدف را به انجام می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.