صفحه اصلی / ویدئو وال / دیجیتال ساینیج در پمپ بنزین ها و جایگاه سوخت

دیجیتال ساینیج در پمپ بنزین ها و جایگاه سوخت

دیجیتال ساینج

دیجیتال ساینیج در پمپ بنزین ها و جایگاه سوخت

نمایشگرهای مستقر در پمپ بنزین ها می تواند تجربه جالبی از اتحاد و هم پیمانی فروشندگان در زمینه دیجیتال ساینیج باشد.

(GDTV) نمایشگرهای موجود در پمپ بنزین ها شبکه های تلویزیونی ای هستند که برپایه اینترنت بنا شده اند. این نمایشگرها در پمپ بنزین ها، پمپ گازها و خیلی فروشگاه در آمریکا موجود هستند. مخاطبان زمان زیادی را در این مکان ها صرف نمی کنند. (نهایتا 4 تا 5دقیقه) آنها مجبورند همان کانال را نگاه کنند چون گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دیجیتال ساینج
دیجیتال ساینیج در پمپ بنزین

برنامه های GSTV متشکل از اخبار روز، آب و هوا و سایر برنامه هایی است که از تلویزیون ملی پخش می شود. برنامه های ویژه ای که از GSTV پخش می شود از کانال های معتبر گرفته شده است مثلا برنامه های  ورزشی از کانال ESPN، اخبار و سرگرمی از شبکه ABC و آب و هوا از Accuweather.

در حال حاضر GSTV بیش از 5000 نمایشگر در 300 شهر در جهان دارد که شامل: نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، فیلادلفیا، سان فرانسیسکو، آتلانتا، دالاس ،هاستون ،دورترویت و تمپا می باشد. تجربه نشان داده است که تبلیغات در این پخش تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش گذاشته است.

با توجه به ارزیابی های انجام شده دیجیتال ساینیج تاثیر بسزایی در موفقیت GSTV، داشته است و به طور کلی تعداد مشتریان خرده فروشی ها  افزایش یافته و در نتیجه فروش آنها بالا رفته.

دیجیتال ساینیج GSTV از راه دور کنترل می شود و از طریق ماهواره به پمپ بنزین ها انتقال می یابد. این شبکه، قابلیت را دارد که مطالب را هدف مند ارائه دهد و بی شک دیجیتال ساینیج در روند رشد تیلیغات، یکپارچه سازی در اطلاع رسانی و تبلیغات این شرکت تاثیر بسزایی دارد.و در آخر با توجه به فضایی مناسب و حضور مشتریان در پایگاه های سوخت و پمپ بنزین ها دیجیتال ساینیج ها وسیله ای مناسب برای انتقال اطلاعات، تبلیغات و بهینه سازی زمان شهروندان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.